vrijdag 12 september 2014

Bloemenperkjes, Lavendel en Mistletoe.

Nee, er komen geen tips en trucs voor de tuin.

Vorig voorjaar had ik immers een mooie jellyrol gekocht met bloemen. Ik heb er al eens een stel blokken van geshowd. Inmiddels dus wat extra blokken, alles aan elkaar, rand erlangs en dan die achterkant hè?

Ik had nog heel wat mistletoe-stof over van mijn Sylvia's Bridal Sampler, een flink stuk lavendel-stof (eigenlijk een beetje een miskoop) en een heel mooie donkergroene stof die ik eens in Schotland gekocht had, maar waar ik niet echt een bestemming voor had. Tja, en met wat passen en meten krijg ik daar dan wel een achterzijde van ontworpen. Mijn leukste uitdaging is dan, het ontwerp zodanig maken dat ik uit kom met mijn stoffen en dat ik er ook geen snippertje meer van overhoud.

En ook dat is gelukt. De achterzijde van de tunnel en het gedeelte onder de tunnel zijn zelfs nog van "vreemde" stof gemaakt  omdat ik anders net tekort zou komen.  Hebben jullie nou ook zo'n tic? Want ik kan natuurlijk ook voor een andere achtergrond stof kiezen, maar doorgaans is het bij iedere achterkant hetzelfde liedje.

En jullie hebben natuurlijk ook allang dat bannertje aan de zijkant gezien van "Randje per week".

Ja ook ik doe mee. Ik heb twee rollen, waarvoor ik ook al plannen heb om die op een andere manier te verwerken. Ik vind het namelijk zo'n zonde om ze ergens opgerold te laten liggen.

Nee, ik loop niet achter, foto is al van wat weekjes geleden.
Wat begint dat werk al op te schieten zeg, het is iedere vrijdagnacht wakker blijven tot ik de nieuwe randjes gezien heb, zo nieuwsgierig. Maar al een heel mooi gezicht.  Ik heb al een randje uitgezocht voor op het sauna-badlaken van Earth (manlief dus). Borduurzijde ook al gekocht, nu de tijd nog ....

Ohhh, weer zoveel plannen, heerlijk, "Winter is coming..."
(Ja, ook helemaal gek van die HBO-serie Game of Thrones)

Jullie ook veel plezier met die lengende avonden.

Groetsels,
Spirit

1 opmerking:

  1. Hoi Ineke,
    Zulke achterkanten zijn gewoon jouw handelsmerk zullen we maar zeggen...en dat borduren? Lijkt mij ook zo leuk...wie weet!

    BeantwoordenVerwijderen